Szkolenia i warsztaty

Staram się w prosty i przystępny sposób przedstawić złożone tematy. Celem jest aby każdy poczuł się dobrze podczas warsztatu i dawał z siebie wszystko. Wtedy wspólnie osiągamy najlepsze rezultaty.

Proces organizacji warsztatu

Kontakt ze mną

Kontaktujesz się ze mną mailowo lub przez Social Media. Opisujesz w skrócie twoje potrzeby. Wystarczą 3-4 zdania - tak bym wiedział o co zapytać dalej.

Rozmowa doszczegóławiająca

Umawiamy się na krótką rozmowę, gdzie poznaję dokładnie twoją sytuację. Chcę zrozumieć z czym się zmagasz, aby lepiej dopasować ofertę.

Oferta i zamówienie

Wysyłam Ci ofertę na szkolenia i warsztaty, wraz z planem, opisem, kosztami oraz wszystkimi informacjami dodatkowymi. Uzgadniamy detale i na koniec podpisujemy zamówienie.

Rozmowa przedwarsztatowa

Na kilka dni przed warsztatem umawiamy się na krótką rozmowę, aby podsumować cele i plan przeprowadzenia warsztatu. Wtedy wprowadzamy ostatnie poprawki.

Seria szkoleń i warsztatów

Spotykamy się na miejscu / zdalnie, aby przeprowadzić warsztaty. Uczymy się nowych umiejętności, bądź rozwiązujemy twój problem biznesowy.

Rozmowa powarsztatowa

Kilka dni po warsztacie zdzwaniamy się, aby zebrać feedback powarsztatowy oraz zastanowić się jakie są dalsze kroki.

Najczęstsze pytania

Warsztaty trzeba rezerwować z około 1-miesięcznym wyprzedzeniem. Poniżej tego terminu nie mogę obiecać, że znajdę dogodne dla obu stron terminy spotkań.

Cena warsztatów jest dostosowywana do długości warsztatów - im dłuższe tym cena jest niższa. Warszaty zdalne są również tańsze od warsztatów na miejscu.

Standardową stawką jest 7000 zł / dzień warsztatowy, lub 700 zł / godzinę warsztatu zdalnego. W przypadku szerszego cyklu szkoleniowego możemy się umówić na niższą cenę.

Zmiana daty warsztatu na miejscu jest możliwa bezpłatnie do 7 dni przed warsztatem. Po tym terminie zmiana liczy się z opłatą równą 20% kosztu warsztatu.

Zmiana daty warsztatów zdalnych jest możliwa bezpłatnie do 2 dni przed warsztatem. Po tym terminie zmiana liczy się z opłatą równą 20% kosztu warsztatu.

Warsztaty na miejscu są podzielone na kilka dni warsztatowych. Jako dzień warsztatowy rozumiemy:

  • 7 godzin warsztatu, które uczestnicy spędzają na realizowanie celów warsztatu,
  • 2 przerwy 15 minutowe, kawowe,
  • 1 przerwę 30 minutową, obiadową,
  • na prośbę uczestników realizowane są dodatkowe przerwy.
Zapewnieniem wszystkich materiałów warsztatowych zajmuję się ja. Na Tobie spoczywa obowiązek zapewnienia sali warsztatowej.

Warsztaty zdalne mają przeważnie postać 4-godzinnych sesji, które w sobie mają 3 bloki warsztatowe. Podczas nich spotykamy się zdalnie i rozwiązujemy problemy biznesowe. Warsztaty mogą być podzielone na kilka / kilkanaście dni i odbywać się w różnych porach dnia.

Spotykamy się na Microsoft Teams (przesyłam link do spotkania) bądź na twoim wybranym komunikatorze.

Spotkania przeprowadzamy na Miro (przesyłam link do tablicy) bądź na twojej wirtualnej tablicy wirtualnej.

Warsztaty na miejscu są fakturowane kilka dni po przeprowadzeniu warsztatu. Warsztaty zdalne są fakturowane miesięcznie, na podstawie godzin warsztatowych przeprowadzonych w danym miesiącu.

Faktura jest wystawiana z 14-28 dniowym terminem płatności.

Rekomendacje

Jak się ze mną pracuje?

  • 100% uwagi skupionej na prowadzonym warsztacie
  • Dopasowany plan warsztatu do twoich potrzeb
  • Praktyka poparta solidną teorią
  • Skupienie na rzeczywistych problemach
  • Pomoc powarsztatowa i dodatkowe konsultacje

Z chęcią porozmawiam z Tobą o twoich potrzebach i zaproponuję najlepsze rozwiązanie.

Skontaktuj się