Event Storming - Nauka przeprowadzania warsztatu

image from Event Storming - Nauka przeprowadzania warsztatu
Czas trwania:
1-2 dni
Grupa docelowa:
Zespoły programistyczne, architekci, analitycy, kadra zarządzająca
Forma:
10% teoria / 90% praktyka
Miejsce warsztatu:
Siedziba klienta lub Zdalnie

Szkolę członków zespołu z techniki Event Stormingu, aby byli w stanie przeprowadzać takie warsztaty we własnych projektach. Warsztaty te będą miały o wiele szerszą formę niż zwykłe warsztaty przeprowadzane z twoim klientem czy wewnątrz projektu.

Warsztat ten jest przeprowadzany dla:

  • Nowych zespołów chcących wejść w świat Event Stormingu
  • Analityków biznesowych chcących poznać nowe narzędzie ułatwiające poznawanie domeny klienta
  • Project managerów szukających techniki zbliżającej świat techniczny ze światem biznesowym

Warsztat może zostać poszerzony o pozostałe szkolenia - np. w pierwszy dzień nauczymy się techniki, którą później wykorzystamy by rozwiązać rzeczywisty problem biznesowy organizacji.

Rezultatem warsztatu jest zespół gotowy stosować Event Storming w swojej codziennej pracy. Wiemy, które elementy techniki wybierać by najlepiej rozwiązać zdefiniowany problem. Praca nad kolejnymi domenami biznesowymi coraz szybciej, dostarczając wysokiej jakości rozwiązania.

Jeśli interesowałby Cię ten warsztat skontaktuj się ze mną. Przeczytaj również rekomendacje.

Wiedza uzyskiwana na warsztacie:

  • Umiejętność przeprowadzania warsztatów w swojej firmie / organizacji
  • Rozwiązania trudnych sytuacji podczas warsztatu
  • Dobre i złe praktyki przeprowadzanej sesji
  • Wady i zalety każdego z kroków warsztatu
  • Szeroka notacja dostosowywalna do potrzeby biznesowej
  • Podstawy psychologiczne stojące za każdym elementem Event Stormingu

Program warsztatów:

Program opisany poniżej jest propozycją - do każdego szkolenia ustalamy dedykowany program na podstawie twoich potrzeb.
  • Wprowadzenie do Event Stormingu
  • Przygotowanie sesji
  • Facylitacja sesji
  • Praca z domeną warsztatową
  • Rezultaty warsztatu i dalsze kroki
  • Dobre i złe praktyki