image from Team Leader

Team Leader

Czas trwania: 1-2 dni
Dla kogo: Zespoły programistyczne, architekci, testerzy, kadra zarządzająca
Forma: 20% teoria / 80% praktyka
Miejsce warsztatu: Siedziba klienta lub Zdalnie

Mówi się że dobry lider zespołu jest w stanie zwielokrotnić rezultaty pracy zespołu przez samą pracę w nim. A zły jest jednym z powodów przez który pracownicy będą odchodzić z pracy. Praca lidera jest kluczowa by przekształcić zbiór losowych osob w dobrze pracującą drużynę realizującą przedstawione przed nimi cele.

Chciałbym się podzielić z Tobą dobrymi praktykami pracy liderskiej – na czym się skupić, co brać pod uwagę, jak radzić sobie z przeciwnościami losu. Pokażę jak sprostać trudnym osobom w zespole i po za nim. Przekażę solidną wiedzę w jaki sposób organizować pracę zespołu, aby wspólnie osiągać jak największe postępy. Część wiedzy warsztatowej opisałem w kilku postach na moim blogu.

Po warsztacie uczestnicy posiadają szeroki wachlarz technik i umiejętności by skutecznie zarządzać pracą swoich zespołów.

Jeśli interesowałby Cię ten warsztat skontaktuj się ze mną. Przeczytaj również rekomendacje.

Skontaktuj się

Po warsztatach

  • Główne zasady dotyczące dowodzenia pracą zespołu
  • Umiejętność prawidłowego powierzania zadań zespołowi
  • Techniki motywacyjne i wspierające zespół
  • Czynniki psychologiczne wpływające na pracę zespołu

Program warsztatów

Program opisany poniżej jest propozycją - do każdego warsztatu ustalamy dedykowany program na podstawie twoich potrzeb.

  1. Kim jest lider - szeroki punkt widzenia
  2. Przywództwo zespołu
  3. Efektywna komunikacja

  1. Organizacja informacji i dostępu do nich
  2. Organizacja zadań swoich i zespołu
  3. Zarządzanie czasem

  1. Zarządzanie zmianą w organizacji
  2. Myślenie strategiczne i taktyczne
  3. Wystąpienia publiczne w pracy lidera

  1. Delegacja zadan
  2. Sesje 1-1 i feedback dla pracowników
  3. Motywacja członków zespołu
  4. Atmosfera pracy a wyniki pracy
  5. Planowanie ścieżki kariery pracowników