Tech Lead

Kompendium wiedzy

Program warsztatu
Data szkolenia
Ustalana indywidualnie
Czas trwania
3 dni
Dla kogo
Zespoły programistyczne, architekci
Forma
30% teoria / 70% praktyka
Miejsce warsztatu
Siedziba klienta lub Zdalnie

Opis szkolenia

Tech Lead - Kompendium wiedzy to szkolenie, które w kompleksowy sposób przybliża rolę lidera technicznego. Podczas warsztatów omówione zostaną różnorodne aspekty związane z tą funkcją - podejmowanie decyzji architektonicznych, modelowanie procesów i struktury systemów, ocena rozwiązań i definiowanie planu dostarczania..

Szkolenie pozwala na szybkie wejście w obszar lidera technicznego, co jest kluczowe dla skutecznego prowadzenia zespołu i realizacji projektów.

3.jpg s1.jpg
Wiedza, którą zdobędziesz

Po warsztatach

Zobacz, jakie umiejętności rozwiniesz:
  • Nauczysz się współpracować z biznesem wykorzystując drivery biznesowe i architektoniczne
  • Określisz propozycje rozwiązań oraz kompromisy i sposoby ich mitygacji
  • Opracujesz plan wdrożenia wybranego rozwiązania wraz z zależnościami
  • Zwizualizujesz modele architektoniczne
  • Poznasz techniki współpracy zespołowej nad projektem architektury i codziennej pracy

Program Warsztatów

Program opisany poniżej jest propozycją - do każdego warsztatu ustalamy dedykowany program na podstawie twoich potrzeb.

  1. Cele biznesowe i klienckie
  2. Kryteria dla celów
  3. Czym jest architektura
  4. Drivery architektoniczne
  5. Główne funkcje
  6. Atrybuty jakościowe
  7. Ograniczenia organizacyjne i techniczne
  8. Praca codzienna z driverami

  1. Metoda Game Storming
  2. Otwieranie
  3. Eksploracja
  4. Zamykanie
  5. Praca w dużej skali
  6. Wykorzystanie w różnych praktykach zespołowych

  1. Rozpoznanie obszaru
  2. Porządkowanie procesów
  3. Aktorzy, rozkazy i modele odczytu
  4. Procesy wewnętrzne
  5. Systemy zewnętrzne
  6. Dokumentowanie procesów

  1. Poziomy modelu
  2. Poziom Context
  3. Poziom Container
  4. Poziom Component
  5. Poziom Code
  6. Inne wymiary rozwiązania
  7. Automatyczna dokumentacja

  1. Game Storming, a projektowanie
  2. Składowe analizy
  3. Metody oceny
  4. Ocena równoległa i wymiana wiedzy
  5. Podejmowanie decyzji

  1. Interesariusze
  2. Rodzaje prac wewnątrz projektu
  3. Podział prac
  4. Zależności
  5. Plan
  6. Ścieżka krytyczna
3.jpg

Jeśli interesuje Cię ten warsztat skontaktuj się ze mną 👇

Wyślij