Opis szkolenia
Szkolenie koncentruje się na poprawie współpracy lidera technicznego z biznesem i klientami. Omówione zostaną drivery biznesowe, strukturyzacja celów i potrzeb oraz przekładanie technicznych kwestii na język biznesowy. Dodatkowo, uczestnicy nauczą się wykorzystywania storytellingu w pracy lidera technicznego.


Wiedza, którą zdobędziesz
Po warsztatach
Zobacz, jakie umiejętności rozwiniesz:
- Nauczysz się identyfikować i wykorzystywać drivery biznesowe
- Zrozumiesz, jak strukturyzować cele i potrzeby biznesowe
- Nauczysz się przekładać techniczne kwestie na zrozumiały język biznesowy
- Opanujesz techniki storytellingu w pracy lidera technicznego
Program Warsztatów
Program opisany poniżej jest propozycją - do każdego warsztatu ustalamy dedykowany program na podstawie twoich potrzeb.
- Cele biznesowe
- Cele klientów
- Kaskada celów
- Problemy dookoła niejasnych celów
- Techniki strukturyzacji celów
- Impact Mapping
- Różnice w komunikacji technicznej i biznesowej
- Metafory w pracy lidera technicznego
- Modele mentale i dostosowanie komunikacji
- Znaczenie storytellingu w biznesie
- Struktura skutecznej opowieści
- Elementy angażujące słuchaczy
- Symulacje rozmów z interesariuszami
